fredag 28 april 2017

Jag är så jäkla stolt

Jag validerade just mina ord för Camp NaNoWriMo. 5040 ord har jag lyckats skrapa ihop under april månad. 5000 var mitt mål. Jag är så otroligt stolt. Jag började gråta när jag klickade på "Validate project" och fick mitt diplom.

5000 ord är inte mycket. Speciellt inte när det gäller en hel roman. Men för mig är det mycket. För mig betyder det allt att jag klarade mitt mål jag satte upp för en månad sedan.

När jag inte mår bra kan jag inte skriva. Jag har inte mått speciellt bra alls de senaste 1,5 åren. Det vill säga, jag har haft jättesvårt med skrivandet under en väldigt lång tid. Men nu börjar det gå framåt. Jag tar myrsteg, men det är steg. Det är större steg än jag tog för ett halvår sen. Och jag är så stolt.


Nej, mitt projekt har inget namn än, haha... Men jag är i alla fall över 20.000 ord in nu, titta på mätaren till höger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar