onsdag 9 augusti 2017

19 dagar

Om 19 dagar, den 28 augusti, börjar jag skolan igen efter ett långt sommaruppehåll. Min handledare kände sig sugen på att läsa en helhet till hösten, så jag har (försökt) ägna sommaren åt att redigera, skriva om och skriva nytt. Jag har tyvärr bara tagit mig igenom fem kapitel... Så de här sista dryga 2,5 vckorna blir det bara skriva på schemat.

Skaffade lugg

Annars har jag varit hemma i Hälsingland i sommar! Nåja, inte hela sommaren. Men jag tillbringade tre veckor där i juni/juli, sen var jag hemma i tre veckor, och sen åkte jag upp igen för att åka på Urkult med familjen. Världens bästa festival! Det var nionde året för mig, nästa år är det tioårsjubileum och då funderar jag på att fira det med en Urkult-tatuering.


Vackra Näsåker

Årets Urkultsband

När jag inte farit och flängt över halva Sverige så har jag målat, lyssnat på P3-dukumentärer, skördat squash och kollat på tv-serier. Men nu är jag taggad på att sätta mig och skriva. En i min klass blev häromdagen klar med sitt råmanus - jag blev så JÄKLA taggad!


En liten humla som jag målat

Chaplin i sängen igår när vi äntligen kom hem efter att ha åkt tåg hela dagen


Nu ska jag gå ut med hunden, sen ska jag SKRIVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar